Bevers

De Bevers zijn de jongste speltak van de vereniging. Samen met Stuiter en alle andere bewoners van het dorp Hotsjietonia gaan we op avontuur. Bij de Bevers ligt de nadruk op spelen en leren in de natuur. De Bevers zullen zoveel mogelijk buiten te vinden zijn als het weer het toelaat. Elke bewoner is het dorp heeft een andere kracht, denk hierbij aan samenwerken, knutselen, bakken of juist heel goed luisteren naar iemand.

Lid worden?

Dat zou gezellig zijn! De Bevers zijn van 5 t/m 7 jaar. Onze Bevergroep komt elke zaterdag bij elkaar aan het Scoutingpad, de opkomsten zullen plaatsvinden van 14:00 tot 15:30.

Het kan zijn dat de Bevergroep vol is wanneer u een mail stuurt. Als dat zo is komt uw zoon/dochter op de wachtlijst en krijgt u vanzelf bericht wanneer er plekje vrij is. Uw zoon/dochter wordt dan uitgenodigd om 3 keer te komen kijken, hierna vragen wij u een inschrijfformulier in te vullen. De contributie na inschrijving bedraagt 120 euro per jaar die we elk kwartaal met automatische incasso innen.