Welpen

De welpen is de leeftijdsgroep van 8 t/m 11 jaar. Bij de welpen doen we vaak veel verschillende spellen en activiteiten, sommige misschien wat actiever en andere dan weer meer creatief. Soms zullen we bijvoorbeeld ook aan insignes werken, waarbij we de kinderen dingen leren als knopen of een kampvuur te maken, waarbij veiligheid rond vuur natuurlijk ook een grote rol speelt. Naast veel gezelligheid en plezier staat de ontwikkeling van het kind ook centraal en proberen we de kinderen veel te leren over hoe je goed met elkaar omgaat. We hebben naast de normale opkomsten ook ieder jaar een kamp in de zomervakantie en om te oefenen een weekendje ergens in het voorjaar die altijd ontzettend leuk zijn en nieuwe vriendschappen creƫren.

De opkomsten zullen plaatsvinden van 10:00 tot 12:30.

Lid worden

Helaas is onze wachtlijst op het moment vol waardoor wij geen kinderen meer aankunnen nemen en dit zou nog een tijd kunnen duren. We raden aan om verder te kijken of er bij andere scouting groepen in de buurt wel plaats is. Is uw kind nou bijna 11 dan zou u ook even kunnen kijken of er bij onze scouts wel een plekje vrij is. Als we ooit wel ruimte vrij hebben zal dat hier vermeld staan.